Referent/ka oddělení Supply Chain
Máte zkušenosti se zpracováváním dat a chcete své znalosti uplatnit v renomované mezinárodní firmě?
Klíčové zodpovědnosti a činnosti
Výpočet úrovně poskytnutých služeb dodavatele a penalizace na základě stávajících smluv
- Příprava nákupních prognóz (Forecasting)
- Emailová komunikace s dodavateli
- Datová příprava
- Reporting a administrativa
Požadavky – profesní znalosti a dovednosti
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- Aktivní znalost Aj
- Analytické myšlení
- Minimálně roční zkušenost na administrativní/operativní pozici
- Středně pokročilá znalost Excelu (zákl. matematické vzorce, SVYHLEDAT, kontingenční tabulky)
Požadavky – osobnostní profil
- Samostatnost, aktivní přístup k práci, výkonnost
- Orientace na rychlost a preciznost
- Schopnost rozvrhnout si práci s ohledem na existující lhůty a uzávěrky
Co Vám nabízíme:
- zázemí silné mezinárodní prosperující společnosti, leadera trhu ve svém oboru
- notebook, telefon
- dynamický tým s výtečnou firemní kulturou
- akce pro zaměstnance, stravenky, Multisport karta
- 5 dní bonusového volna navíc
- zaměstnanecké slevy na sortiment produktů