Koordinátor implementace ERP pro oblast financí

Co bude Vaší náplní práce?

V první fázi půjde zejména o:

  • popis a analýzu finančních procesů s cílem umožnit úspěšný přechod na nový ERP systém ORACLE
  • koordinaci celého procesu v rámci týmu finančního oddělení, plánování jednotlivých etap, sledování plnění cílů
  • extrahování dat z finančních systémů
  • podporu týmu pro konverzi dat
  • zastřešení mapování procesů ve stávajícím systému a identifikací oblastí pro zlepšení a řešení problémů ve spolupráci s finančním a účetním oddělením
  • podporu a provádění testování nových obchodních procesů a postupů podporovaných systémem Oracle před přechodem
  • pomoc s požadavky na sladění nového ERP systému spolu s ostatními členy projektu v LKQ Europe
  • zajištění přesných informací a jejich sdílení s ostatními členy týmu, včetně organizace školícího procesu i pro nové členy týmu

V druhé fázi půjde zejména o:

  • podporu předávání znalostí a dovedností o novém systému kolegům ze střední a východní Evropy a působit jako klíčový uživatel
  • podílení se na přezkoumání a doladění požadavků obchodní dokumentace
  • vybudování a zdokumentování specifického testovacího scénáře pro region CEE
  • řízení integrace systému a testování uživatelského prostředí
  • budete také vypracovávat evropské vzorové příručky - příručky pro zvláštní postup CEE
  • pomoc při vývoji specifického školícího materiálu CEE
  • poskytování školení kolegům v příslušné obchodní oblasti
  • vedení CEE kolegů během testovacího a školícího období
  • poskytování podpory kolegům v příslušné oblasti v období GoLive

Pokud o Vás platí že:

  • oceníte malou změnu ve své kariéře, aniž opustíte dosavadní oblast, naopak rozšíříte svou odbornost a zkušenosti díky nové náplni práce
  • chcete uplatnit své znalosti a zkušenosti z pozic jako hlavní účetní nebo finanční controller i v rámci jiné agendy než je zpracování účetnictví a reportingu
  • vás baví překládat složité a neúplné informace do úspěšného konce a komunikovat je s finančním týmem a projektovým managementem
  • máte silné schopnosti v oblasti účetní/finanční analýzy, sepisování procesů i v anglickém jazyce (standardy GAAP v USA jsou výhodou)
  • máte velmi dobrý time management a plánování úloh
  • jste týmový hráč s motivací na samostatné plnění úkolů
  • jste ochoten naučit se nové koncepty a rozšiřovat si vlastní oblasti
  • ovládáte balík Microsoft Office na velmi pokročilé úrovni (zejména Excel, Word, Powerpoint...)
  • pokud máte zkušenost se systémem Oracle a Helios - výhodou

Co Vám můžeme nabídnout?

  • zázemí v silné mezinárodní a prosperující společnosti
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • notebook a mobilní telefon
  • aktivní využití anglického jazyka na denní bázi
  • možnost seberealizace a participace na evropském projektu implementace nového ERP systému
  • velmi zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů - 5 dní bonusového volna, stravenkový paušál, pravidelná školení, účast na firemních akcích, zaměstnanecká sleva na sortiment, karta MultiSport, slevy na vybrané zájezdy cestovní kanceláře, slevy na divadelní představení…

Pracovní oblasti:Ekonomika a podnikové financeÚčetní

MÁM ZÁJEM O TUTO POZICI

Jméno: * 
E-mail: * 
Telefon: * 
Průvodní dopis
Životopis:  * 

Odesláním svých osobních údajů beru na vědomí, že společnost Auto Kelly a.s., se sídlem Ocelářská 891/16, 190 00 Praha 9 – Vysočany ("Auto Kelly") a společnost ELIT CZ, spol. s r.o., se sídlem Jeremiášova 1283/18, 15500 Praha 5 ("ELIT") je oprávněna zpracovávat mnou poskytnuté osobní údaje po dobu výběrového řízení a pro případné jednání o uzavření pracovního poměru ve společnosti Auto Kelly nebo ELIT, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Bližší informace o mých právech a o zpracování osobních údajů ze strany Auto Kelly a ELIT jsou obsaženy v dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“, který je k dispozici na stránce Osobní údaje.

Souhlasím, aby mi dali vědět z firmy Auto Kelly a.s. nebo ELIT CZ, spol. s r.o, když pro mě budou mít i jinou vhodnou pozici. Zobrazit více