IT Helpdesk Specialist
Hledáme technicky a komunikativně založeného kolegu či kolegyni, který/á rozšíří řady hepdesk specialistů. Stane se součástí klíčového týmu a spolu s dalšími kolegy specialisty se bude podílet na podpoře našich interních uživatelů.
Co budete na pozici Helpdesk specialist(k)y dělat?
- Poskytovat IT podporu interním koncovým uživatelům (zhruba 2500 uživatelů).
- Zpracovávat všechny příchozí tickety, které jsou zadány do interního nástroje (ServiceNow).
- Eskalovat složité problémy na týmy úrovně 2 a 3.
- Správu a odstraňování problémů s uživatelskými účty.
- Spolupracovat a poskytovat podporu při různých interních IT projektech.
- Reporting.
Jaké jsou naše požadavky?
- Minimálně 1 rok praxe jako IT podpora.
- Zkušenost s ticketovým nástrojem ServiceNow, certifikace ITIL.
- Znalost systémů/nástrojů.
- Samostatnost a zodpovědnost, otevřenost a dobré komunikační schopnosti.
- Znalost AJ jazyka - možnost řešení ticketů anglicky hovořících kolegů.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Možnost práce z domova.
- Slevy na firemní produkty až do výše 50% slev.
- Stravenkový paušál.
- Slevy na pohonné hmoty.
- Příspěvek na sport (Multisport karta).
- 5 dní bonusového volna.
- Slevy na vstupenky do divadla (Studio DVA, Na Fidlovačce), AquaPalace Čestlice.
- Slevy na sortiment u Datartu a HPmarket.cz.
- A mnoho dalšího....