Back office specialist - export
Baví Vás zajišťovat více věcí najednou? Máte organizační schopnosti? Rádi komunikujete? Staňte se podporou našeho exportního týmu!
ČÍM SE BUDETE ZABÝVAT:
- komunikací se zahraničními zákazníky (příjem objednávek, zodpovídání dotazů, řešení případných problémů a požadavků, podpora prodeje)
- komunikací napříč vlastní firmou (zejména s účtárnou, s importním/nákupním, reklamačním, logistickým a IT oddělením)
- zadáváním objednávek do informačního systému, vystavováním faktur
- zpracováním podkladů k celní dokumentaci a pro logistiku
- evidencí a vyřizováním reklamací a vratek zboží (po administrativní stránce)
- dalšími operativními úkoly na základě zadání od nadřízeného
- zpracováním dobropisů
POKUD O VÁS PLATÍ, ŽE:
- máte praxi na obdobné pozici
- mezi vaše přednosti patří spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost a preciznost
- máte uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
- ovládáte NJ nebo AJ komunikativně, oba jazyky VÝHODOU
...PAK JSTE PRÁVĚ TÍM, KOHO HLEDÁME!
CO PRACÍ V LKQ CZ ZÍSKÁTE:
- kolektiv správných lidí
- práci v mezinárodním prostředí pro leadera trhu
- motivující finanční ohodnocení
- a další příjemné maličkosti - stravenky, 5 dní bonusového volna, zaměstnanecké slevy na sortiment Multisport kartu, ActivePass, kurzy AJ, NJ
- nástup: co nejdříve, popř. dohodou